º> Un premi per mi????

Tot saltant pels blocs com sempre, m’he trobat amb una agradable sorpresa, quelcom que havia observat i que no en coneixia la seva procedència, quelcom que veia lluir en altres blocs i pensava....... que deu voler dir això ? d´on surt aquesta iniciativa ? i el perquè de tot plegat ?, ...... dons ara ho tinc jo !!!!!...... algú a qui aprecio m’ha fet un agradable detall, m’ha ofert un premi.... un premi a miiiii!!! jo que no el mereixo, jo que fa poc estic aquí i que intento posar-me a la alçada de tot el que veig, .....aissssssssss

......... Ara et parlo a tu horabaixa, estic emocionada i ho estic perquè has pensat en mi quan segur que has vist molts mes treballs que potser son mes mereixedors que el meu, però TU has pensat en mi, moltes gracies..

A tots els que llegiu aquests renglons, no deixeu de passar per horabaixa i gaudir del que les seves paraules transmeten, paraules de fets quotidians que sobten perquè amb la seva naturalitat, et transporten a la situació descrita....... son com somniar !!!!!!!!

A mi també m’agradaria fer extensiu aquest guardo per lo tan el faig arribar a:

http://sara-momentosdecisivos.blogspot.com/
Para ti Sara, por tus pensamientos ,constancia y simpatía, así como tu paciencia idiomática..
http://www.praxis-spad.blogspot.com/
Per tu praxis, per la teva sensibilitat en les imatges que captes i la creativitat que en elles ens mostres.
http://enelsmeusulls.blogspot.com/
Per tu Baba, perquè m’agraden els teus treballs i els teus macros.
http://montse-unamicadetot.blogspot.com/
Per tu Montse, per tot el que em transmets amb les teves imatges i amb els teus comentaris.
http://jcc-1953.blogspot.com/
Per tu Joan, per haver compartit els inicis blocaires i haver segut un bon mestre i alumne.

També vull dir que per mi el millor regal es seguir contant amb la desinteressada participació de tots vosaltres.
Un petonassssssssssssssss

10 comentarios:

Anónimo dijo...

Felicitats!!! pel premi germaneta....ja veig que a la familia tenim grans artistas.Els teus escrits m.emocionan i les teves fotos em meravellan.Segueix aixins.Un petó.

Praxis dijo...

Primer de tot felicitar-te per aquest premi. El granet de sorra que poses amb el teu treball junt amb la sensibilitat que tens s'ho val. No deixis de fer ni de dir mai el que penses!!!!! Que aquest premi et serveixi de motivació per seguir fent el que fas i de la manera que ho fas. FELICITATS!!!!!!!!


El que no tinc son paraules per agrair-te la teva extensió d'aquest premi a mi..... Jo que tot just estic desempolsant i recuperant vells records, que un dia van formar part de la meva vida........ Gracies per haver-te conegut en aquest mon nostre de la Paraula i la Imatge. Guardaré aquest premi com un petit tresor, de ben segur que em donarà la força necessària per seguir investigant i buscant tot allò que ens fa sentir vius!!!!!


Gracies amiga.... gracies de tot cor.!!!!!!


Una abraçada

fotosbrujas dijo...

enhora buena maria teresa, lo mereces seguro
saludos brujos

horabaixa dijo...

Hola Teresa.
Felicitats per el premi. No dubtis mai de si ets o no mereixedora d'un premi. Nomès has de disfrutar-lo. I sobretot, compartir-ho. Creu-me que no hi ha rés de millor.
Que sigui l'inici d'un èxit inacabable que de ben segur tens per endavant.
Felicitats a la resta de premiats.
Un petó.

Javier dijo...

Mi primera visita y ya tengo que felicitarte.
Gràcies per passar per casa meva.

Un abrazo

mercè dijo...

El món és ple de imatges, ja siguin naturals, o creades per la ma del home... Tu ets de les afortunades que les mira i les fa seves, i que a més les mostra, perquè tothom pugui veure la bellesa d'una flor, d'un monument, d'un cel..., o dels mils de coses que t'han cridat l'atenció...
La sensibilitat, és un dó que tens a mans plenes..., i que saps compartir !!! És per tot això, que el premi que acabes de rebre és una merescuda recompensa:

FELICITATS

Diuen que les paraules se les emporta el vent...
No t'ho creguis !! Nomes estan voltan per l'univers, esperant l'orella que pugui i vulgui captar el missatge...
En aquests moments, t'estic donant gràcies en veu alta, perque t'arribi com un peto a cau d'orella i aixís sàpigues que m´ha emocionat el teu regal, perque és un regal preciós el que acabo de rebre de les teves mans... !!!

GRÀCIES PRECIOSA !!!

Joan Canal dijo...

Dons ja he tornat al mon terrenal i aquesta sorpresa es mès que gratificant.
Quan a Turquia varem decidir fer un bloc, mai hauría imaginat que aixó, un mitjà per divertirnos i deixar anar el que sentim i ens agrada fer, podés arribar aquí.
La meva ignoracia en aquest mon era total i gracies a tu m'hi he ficat fins el coll, per lo tant, moltes gracies per el mon que em vas obrir.
El premi, el tens mes que merescut per la teva dedicació, el teu progrés fotográfic, la teva humanitat i la teva sensibilitat per fer que tot el que toques agafi un caire molt bonic.
MOLTES FEELICITATS !!!!
Un petó molt fort.

montse dijo...

Enhorabona per aquests premis tan merescuts!!
I moltes gràcies per compartirlo també amb mi. Em dòna molta satisfacció que arribi el que intento transmetre.
Una abraçada molt forta!!

Sara dijo...

JO! que regreso del finde largo, me encuentro con dos premios de dos pedazos de amigas, de dos pedazos fotógrafas a las que admiro un montón: Patri me da el de la calidez y tú me das el del blog dorado y además me dices cosas muy bonitas.Gracias por enseñarme Catalán...y tú si que eres simpática y buena gente, ahora mismo me lo llevo a mi blog, este premio que me das y yo recibo con todo mi cariño y haré lo propio con otros seis amigos? o cinco? es que no me entero muy bien como va esto jejejeje, sólo quiero disfrutarlo y COMPARTIRLOOOOO. Gracias guapa.
un besito

M. J. Verdú dijo...

Moltes felicitats a tothom!

Este blog esta en catalán, mi lengua materna, si lo deseas en castellano clicka aquí !!!